ערב גיבוש צוות

 

ערב גיבוש צוות – כל היתרונות בערב אחד

 

ערב גיבוש צוות הוא ערב אליו מוזמנים אנשי צוות של מקום עבודה או ארגון מסויים וזאת על מנת ליהנות יחדיו מהרצאה או פעילות דינאמית כלשהי. המטרה העיקרית של ערב זה היא לקרב ולגבש בין האנשים וזאת על ידי פעילות שאינה קשורה לעבודה ומחוץ לכתלי אותו מקום בו הם מורגלים להיפגש. אם גם אתם אמונים על תכנון ערב גיבוש לצוות שלכם בעבודה, בלימודים או במקום בו אתם מתנדבים ואינכם יודעים מהי הפעילות המהנה והמתאימה ביותר עבור ערב שכזה, במאמר זה נרחיב אודות אחד התחומים המרתקים ביותר והמתאימים לערב של גיבוש הצוות: ערב גרפולוגיה.

 

צועדים יחד לעבר עתיד פרודוקטיבי יותר

 

אם בעבר, רוב בעלי העסק והמנהלים לא רצו לבזבז את זמנם על תכנון ערב גיבוש צוות וזאת משום שסברו שמדובר על ערב שאינו קשור לעיסוק של העובדים במקום העבודה ואינו מוביל לפרודקטיביות כלשהי במקום העבודה. כיום, כל מנהל מודע לעובדה שערבים אלו הם בגדר חובה בכל חברה שמעוניינת בעובד מרוצה. נכון להיום לא מספיק להעניק תנאים אלו ואחרים במקום העבודה, אלא גם חשוב שהעובד יהנה מרווחה מלאה. דבר זה ניתן ליצור על ידי ערב מגבש שיעזור לעובד להרגיש שייכות למקום העבודה שלו, לקולגות שעובדים איתו ולמנהלים האחראים עליו.

 

מה היתרונות של ערב גיבוש צוות

 

ערב גיבוש של צוות עובדים הוא ערב בו העובדים יחשפו אחד אל השני ויגיעו לקירבה מסוימת, שתעזור להם לעבוד יחדיו באופן טוב יותר במקום העבודה תוך שהם מגעים לפרודוקטיביות טובה יותר. בנוסף, ערבי צוות בדרך כלל גורמים לעובדים לחוש הערכה למקום העבודה ולאותם מנהלים אשר דאגו להוציא אותם לפעילויות מהנות עם חבריהם. הם חשים טוב יותר עם המנהלים שלהם, אשר הצטרפו לפעילות והם חשים שהם מגובשים יותר גם במקום העבודה. אם גם אתם מעונייים להפוך את העובדים שלכם למסופקים יותר ופרודוקטיביים יותר ואם אתם מעוניינים להכיר את אופי העובדים שלכם והכישורים הטבעיים שלהם, ערב גיבוש צוות יעניק לכם, המנהלים, את האפשרות להעריך מחדש את העובדים שלכם ואת כישוריהם.

 

היתרונות של ערב גיבוש גרפולוגי

 

אז אם אתם מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אנשי הצוות שלכם, להעלות את המורל בקרב העובדים, להתרענן ולחזור לעבודה עם כוחות מחודשים הגיע הזמן לבחור את התוכן לערב הגיבוש. אחד מהתחומים המרתקים ביותר ולכן מנהלים רבים מחליטים לשבץ אותו ביום גיבוש של הצוות שלהם הוא תחום הגרפולוגיה. כאן, בערב סטנד אפ גרפולוגיה מצחיק, קלילה ומהנה, מרדכי שרם יציג בפני העובדים שלכם את כל האפשרויות הטמונות בגרפולוגיה. כאן יעקב, יכיר לאנשי הצוות אחד את השני בהומור ובדרכים משעשעות תוך שהוא נתח את כתב היד של עובד אחד, את החתימה של העובד האחר ואת השרבוט של עובד נוסף. ערב גרפולוגיה מצחיק ומהנה  הוא ערב מקורי ומצחיק בו מרדכי הגרפולוג יספק לכל העובדים את כל התשובות לכל השאלות החשובות ביותר, שאלות כמו 'איך אני יכול לשדרג את האנרגיה הזוגית שלי'? 'מה החתימה שלי אומרת עלי ועוד?'.

 

 

כעת, שכל שנותר לעשות הוא להזמין ערב  גיבוש צוות מהנה וכיפי הכולל את כל התשובות החשובות ביותר בחיים והכל תוך קריאת כתב היד שלכם. בהצלחה!

גיבוש צוות