רעיונות למסיבת רווקות

מסיבת רווקות

 

הנה הגיע היום המשמח שלכן! אותו יום בו אתן חוגגות עם היקרות והקרובות לכן את סיום תקופת הרווקות. אם גם אתן אמונות על הפקת מסיבת הרווקות של חברתכם או אחותכם או אם החלטת לארגן לבד את מסיבת הרווקות שלך כאשר המטרה העיקרית שלך היא לפנק את החברות אשר ליוו אותך לאורך כל תקופת הרווקות, בוודאי תשמחו לקרוא אודות רעיונות למסיבת רווקות, רעיונות שיהפכו את המסיבה שלך למעניינת יותר, משמחת יותר ובעלת תוכן שתמיד כיף ללמוד..

 

 

מתנתקים מהסביבה – צימר מבודד

 

במסגרת רעיונות למסיבת רווקות הרעיון הראשון כולל את כל הקשור אל המקום בו כדאי לערוך את מסיבת הרווקות. מסיבה זו צריכה להיות מסיבה אינטימית שנוסכת שלווה, שמחה והרבה אהבה על בעלת השמחה ומשתתפות האירוע. לכן, ההמלצה היא תמיד למצוא מקום שמרוחק מהמקום בו מתגוררים, עובדים ונוהגים לשהות בו. ההחלטה לשכור צימר בצפון, וילה בהרצליה או דירת חדר מיוחדת בנחלאות בירושלים או בעין כרם יספקו לכן אווירה נהדרת, שלווה, נוף יפהפה או מיוחד והתנתקות מכל העולם הרועש והתובעני אליו אתן רגילות ביום יום. טיפ: תמיד חשוב לבחור במקום בו יש מטבח מאובזר ומקום לינה לכמות הבנות שהולכת לישון בו.

 

 

אוכל, קדימה אוכל

 

הרעיון השני שיש לנו במסגרת רעיונות למסיבת רווקות הוא בישול ביתי מפתיע. במדינתנו הצבעונית אחד מהדברים שעושים שמח ואווירה ביתית הוא האוכל אשר ממלא את הבית בניחוחות משכרים ואת הבטן בטעמים משגעים. כאשר מדובר על מסיבת רווקות ההמלצה היא להשקיע מראש באוכל, דבר שיבוא לידי ביטוי באחד משני הרעיונות הבאים: הרעיון הראשון הוא שכל אחת מהבנות תבשל תבשיל ביתי מיוחד אשר זכור לכלת השמחה מהתקופה איתה ויחדיו כל הבנות ירכיבו ארוחה משפחתית ביתית מלאת אהבה וזכרונות. האפשרות השנייה היא להזמין שף פרטי לצימר או לוילה שיבשל עבורכן.

 

 

אטרקציה בדמות תוכן ותכנית מהנה

 

הרעיון האחרון עליו יש לנו להמליץ לכם מתוך רשימת הרעיונות למסיבת רווקות הוא הפעלה מעניינת שתמלא לכן את הערב. אמנם מפגש חברות ולינה בצימר או בכל מקום אחר שמשרה שלווה ותחושה אחרת מעניקים את התחושה הנפלאה של החברותא, הגיבוש והתמיכה של החברות הטובות ובנות המשפחה טרם החתונה, אך עדיין משהו חסר. ניתן למלא את החסר בפעילות משעשעת או בתוכן כלשהו ממנו כל הבנות יהנו. יש רעיונות רבים לתוכן, ביניהם סקסולוגית למסיבת רווקות, מדריכת יוגה שתסביר על משמעות היוגה וחשיבותה בחיים ולאחר מכן תערוך אימון יוגה לבנות. אך אם אתן מעוניינות בשילוב מפתיע ומהנה של תוכן והפעלה, בוודאי תשמחו לשמוע על מפגש סטנד עם גרפולוג למסיבת רווקות.

 

כאן, גרפולוג בעל ניסיון במסיבות רווקות יגיע עד אליכן עם סטנד אפ גרפולוגי וינתח את כתב היד שלכן, החתימות שלכן, הציורים שלכן וכל את תוך כדי הפעלות ובדיחות קצרות ומהנות. אז שיהיה במזל טוב!

גיבוש צוות