ימי הולדת למבוגרים

ימי הולדת למבוגרים

 

אם בעבר נהוג היה לחגוג ימי הולדת רק לילדים, לאט לאט הנוהג השתנה וזאת משום הרצון של כל אחד בכל גיל לחגוג את היום המיוחד שלו. בעשור האחרון אנו עדים לאירועים רבים הנערכים לאנשים מבוגרים, ביניהם גם אירועי ימי הולדת למבוגרים. אם גם את או אתה מעוניינים להפוך את חגיגת יום ההולדת אותה אתה מתכנן לאשתך או בעלך למיוחדת ביותר, במאמר זה תוכלו ליהנות מרעיונות מתאימים.

 

 

חגיגת יום הולדת למבוגרים

 

משימת תכנון יום הולדת היא אינה משימה פשוטה, במיוחד כאשר מדובר על קהל שכבר ראה ושמע כמעט הכל. מסיבה זו חשוב מאוד לאסוף את כל המידע החשוב אודות בעל השמחה, לרשום מה הגילאים של בעל השמחה והמוזמנים למסיבה, כמות המוזמנים למסיבה, האם אתם מעוניינים להזמין אוכל ליום ההולדת או שמא אתם מעוניינים לבשל את האוכל בעצמכם וזאת על מנת שיתאים לבריאותם של המוזמנים, האם אתם מעוניינים לערוך את מסיבת יום ההולדת בביתכם או שמא אתם מעוניינים לערוך אותה בחדר פרטי במסעדה או במקום מיוחד אחר אליו יוזמנו כל האורחים וכמובן חשוב שתחליטו מה יהיו התכנים המיוחדים/האטרקציות במסיבת יום ההולדת.

 

 

מסיבת גרפולוגיה למבוגרים

 

בשנים האחרונות אנשים רבים מזמינים אנשי מקצוע שפותחים צוהר לתחום בו הם התעניינו לגביו או תחום לגביו הם סקרנים. תחום הגרפולוגיה הוא אחד מהתחומים המסקרנים ביותר ואחד מהתחומים המתאימים לכל גיל. גרפולוגיה היא תורת כתב היד על פי מאבחנים את אישיותו של האדם ועוד. בשנים האחרונות אנשים רבים מזמינים גרפולוג אשר מהווה את האטרקציה המרכזית במסיבת יום הולדת למבוגרים או בכל אירוע אחר אותו הם מחליטים לערוך. כאן חשוב לקחת בחשבון שלא כל איש מקצוע יכול למלא את התפקיד, בדיוק כפי שלא כל אחד שמומחה בנושא מסוים יכול להפוך למורה אשר מלמד את תלמידיו בכשרון רב את התחום. אם גם אתם מעוניינים להזמין גרפולוג למסיבת יום ההולדת שלכם או של יקירכם, חשוב שתוודאו עם אותו בעל מקצוע שהוא אכן בעל ניסיון באירועי ימי הולדת למבוגרים ושהוא אכן יודע כיצד להפעיל את הקהל ומגיע עם תכנית מוגדרת מראש.

 

 

סטנד אפ גרפולוגי למבוגרים

 

סטנד אפ גרפולוגי מתאים כמו כפפה ליד לאירועי ימי הולדת למבוגרים. כאן, מרדכי שרם מצליח להרים את ההרצאה שהוא מספק לרמות חדשות, מעניינות ומהנות יותר. שרם מצליח להגיש את סדנת הגרפולוגיה שלו באווירה הומוריסטית קלילה ומעניינת. כל משתתפי השמחה (שמעונייינים בכך), דבר שכולל כמובן את בעל השמחה משתפים את הגרפולוג  בציורים שלהם או בדף עליו הם כתבו ואילו הוא המומחה בהבנה של תורת הכף יד, מנתח את הכתב שלהם ומקשר זאת לקווי אישיות שלהם ועוד. פעילות זו מתייחסת לכל אחד מהמוזמנים. היא תופסת חלק ניכר ממסיבת היום הולדת. היא מהנה וזוכרים אותה לאורך זמן. מרדכי שרם המנוסה בפעילות גרפולוגית לימי הולדת למבוגרים ינעים את זמנם של המוזמנים, ינתח את כתב ידם וישתף אותם בדבר המשמעויות שמסתתרות מאחורי הציורים שלהם.

 

גיבוש צוות